mandag den 28. maj 2012

David kommer sig

Et stort øjeblik. David er vågnet og holder far i hånden (eget foto)

Pinsen varslede i mere end en forstand Helligåndens komme. David kommer sig og har ikke haft nogen tilbagefald endnu. Læger og sygeplejersker er meget tilfredse med hans udvikling, og vi kan nu begynde at skimte enden på opholdet på intensiv-afdelingen. Går alt vel bliver vi overført til det børnekardiologiske sengeafsnit inden næste weekend.

En stor og hjertelig tak til alle jer, der har støttet os, bedt for os og fulgt med - det har betydet utroligt meget. Vi er meget taknemmelige.  


Herre Jesus Kristus, den levende Guds Søn,
efter Faderens vilje og ved Helligåndens medvirken
har du ved din død skænket verden livet.
Frels mig ved dette dit hellige Legeme og Blod
fra alle mine synder og fra alt, hvad der er ondt.
Lad mig altid holde fast ved dine bud
og aldrig skilles fra dig.
(en bøn præsten beder under messen lige inden kommunionen)

1 kommentar:

  1. Kære Daniel.
    Jeg søgte en bøn af Frans og landede her. Carly har fortalt mig om operationen af din søn. I har været i vores bønner og jeg er så glad for at læse, at alt går den rette vej.
    Mange varme hilsener,

    Eva Maria, Kaare & Daniel

    SvarSlet